sobota, 9 września 2017

Post fotograficzny - Szwajcarskie okolice winnic

Dawno już nie przedstawiałam Wam na blogu zdjęć, które pokazywałyby moją zabawę z aparatem. Zazwyczaj skupiam się na relacjach z różnych zakątków, a przecież czasem warto po prostu napawać się pięknem danego miejsca. Dzisiaj zobaczycie zatem zdjęcia, które udało mi się zrobić podczas tych wakacji w szwajcarskim kantonie Graubünden. Mamy to szczęście, że posiadamy znajomego, który pracuje w tym cudownym rejonie i mógł on oprowadzić nas po winnicach.

Spójrzcie tylko na tę piękną okolicę!




























Mieliśmy ogromne szczęście, że pogoda nam dopisała. Cały tydzień przed i po tym dniu był bardzo deszczowy...




Jedna z chatek właściciela winiarni. Tuż obok znajduje się grill, przy którym urządziliśmy sobie przyjemne popołudnie.





Gdzieniegdzie widać już było dorodne winogrona.



























Przepiękny widok: winnice na tle gór.




























Droga wzdłuż winnic jest niesamowicie przyjemna i obfituje w piękne widoki.






Jak podoba Wam się ta okolica?

23 komentarze:

  1. Swojsko <3 U mnie winko rowniez bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy w winnicy, ale spodobały mi się widoki. Super wygląda zdjęcie czwarte od końca- to zielone zbocze wygląda jakby było złożone ze schodków. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow - okolica jak i winnica obłędna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. :) Cudowne położenie winnicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okolica przepiękna! Cudowne widoki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie *-* Ileż bym dała, żeby zobaczyć takie miejsce na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG jakie widoczki wspaniałe :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne widoki! piękne zdjęcia ;) krajobrazy niczym z pocztówki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki, piękne zdjęcia, aż chce się tam pojechać i zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przyznam, że Szwajcaria w ogóle nie kojarzy mi się z winnicami, ale patrząc na Twoje zdjęcia stwierdzam, że ta okolica to jednak dla nich idealne miejsce. przepiękne widoki a i pewnie wino przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne widoki i bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie byłam ani w Szwajcarii, ani w winnicy, ale widoki są piękne ♥ Uwielbiam takie zielone klimaty, bardzo mi odpowiadają, mogłabym mieszkać gdzieś w lesie, a do pracy po prostu dojeżdżać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie do zycia byloby tam chyba zbyt spokojnie, ale ciesze sie, ze moge tam spedzac czas wolny ;)

      Usuń
  13. pięknie
    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/10/01/blog-zmiany/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że przyczyniasz się do istnienia tego bloga! ♥

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google i podobne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Komentując, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...